Fuld gas på udviklingen ved vellykket enduro-samling i Jylland
I weekenden blev der afholdt en intensiv og lærerig enduro-samling i Jylland, hvor fokus var på både fysisk og sportslig udvikling. Kørerne var på motorcyklerne både lørdag og søndag, kombineret med fysisk træning før og efter dagens kørsel.
Formålet med samlingen var blandt andet at styrke kørernes tekniske niveau, skabe større tryghed i svært terræn og give dem en bedre forståelse for, hvordan kroppen arbejder i sporten.
Basen for weekenden var i Vejen Sportsby, hvor der også blev arbejdet med emner som kost, restitution, selvudvikling og kolde bade.
Weekenden blev samlet set en stor succes. Selvom kørerne var godt trætte efter to intense dage, var tilbagemeldingerne meget positive. Flere gav udtryk for, at det havde været både en motiverende og lærerig oplevelse, og at de ikke tidligere har været en del af lignende samlinger.





