Vigtig info om medlemskaber og licens

Vi oplever i øjeblikket fejlmeldinger fra betalinger via NETS ved køb af medlemskab online.

Når du køber medlemskab, kan du derfor være udsat for, at siden ikke viser en gyldig betaling, samt at du efterfølgende ikke modtager kvittering på email. I dette tilfælde skal du gøre følgende:

  1. Vent 24 timer for at se, om betalingen alligevel er gennemført fra din konto
  2. Ved ikke gennemført betaling efter 24 timer, forsøg da at købe medlemskab igen og vent evt. igen 24 timer
  3. Ved gennemført betaling sendes bankkvitteringen til dmu@dmusport.dk med navn, fødselsdag på medlemmet samt navnet på klubben, hvor du ønsker medlemskab.
  4. Herefter opretter vi medlemmet i systemet inden for 1 uges tid
  5. Har du betalt medlemskab gentagende gange bedes du sende bankkvitteringerne med navn, medlemmets fødselsdag, samt navnet på klubben, hvor du ønsker medlemskab.
  6. Herefter opretter vi dig i systemet og refunderer ekstrabetalingerne inden for 1 uges tid

Refundering af løbsgebyrer

DMU har siden slutningen af marts refunderet løbsgebyrer på aflyste løb i 2020.

Der er blevet tilbagebetalt på det betalingskort/kreditkort, som løbstilmeldingen er blevet betalt med. Husk derfor at tjekke den rigtige konto for at se din tilbagebetaling.

Har du ikke modtaget licens?

Licenserne bliver sendt til din stamklub, spørg derfor i klubben, hvis du har bestilt licens og endnu ikke har modtaget det.

HUSK at opdatere dine stamoplysninger

Det er vigtigt, at dine stamoplysninger i DMU’s medlemssystem er korrekte og opdateret. Ellers kan vi ikke komme i kontakt med dig med vigtig information om dit medlemskab eller licens, hvis det er nødvendigt.

Du kan få hjælp af din klub til at rette:

  • Telefonnummer
  • Email
  • Adresse
  • Login/password